2015. november 24., kedd

Ásványbörzén jártam, napkövet találtam...

És még megannyi sok szép dolgot, de a napkő volt amihez először nekiláttam. 

Az Őszi Inka Owl-omhoz mindenképp akartam nyakláncot is, így vettem egy Lunasoft cabochant. Aztán a szombati Ásványvásáron megláttam ezt a napkövet és egyből átértékeltem a koncepciót. 

Végül azért mindkettővel megküzdöttem. 

Méretét tekintve a Lunasoftal könnyebb dolgom volt, mind a befoglalás mind a díszítés egyszerűbb volt. A napkőnek többször neki kellett látni, mert vastagabb volt és alig akart a "rucijában" maradni.

A kisebbnél a karkötő fél egysége is jobban átérte a díszíteni kívánt részt, a nagyobbnál már az igazgyöngyöt is nagyobbra vettem, ami csak tovább bonyolította az amúgy sem egyszerű dolgot.

De hiába jött ki minden szebben a Lunasoft-on, ez a selyemcukorka hatás nekem akkor is fura volt. Így nyaklánc részt a Napkő kapott. :-)


3 megjegyzés:

  1. Cara Neisz ti seguo sempre perchè secondo me sei l'artista con più buongusto di tutto il web. Anche questa collana è... perfetta!

    VálaszTörlés
  2. Azért a napkő csak "Napkő", egészen más a hatása egy ilyen elegáns nyakláncnál.

    VálaszTörlés