2013. december 26., csütörtök

P. Derrick fülik

Vezsuzsi mintája alapján fűztem ezt a fülbevalót. Nagyon tetszett benne, ahogy a csiszit, mint a nyíló virág szirmai ölelik a piggy gyöngyök. 

Természetesen elkészítettem az eredeti verziót is, de a nagy gyöngyök és a 15/0 kásák párosítása nekem túl drasztikusnak tűnt. Így megpróbáltam csökkenteni a kásák mennyiségét és köztes méretű gyöngyökkel kiegészíteni. De a végeredmény elég nagy lett az alapgyöngyök mérete miatt, legalább is nálam nem jellemző hogy 6-8 mm-es gyöngyökből dolgozzak. Az utolsó képen láthatjátok a jobb próbálkozásokat.

Az elemek összesorolása is fejtörést okozott, mert a "bibe" 6 mm-es csiszijében elforog a szál, ami sem fülbevalóban, sem karkötőben nem túl hasznos. Szerencsére a minta elviselte, hogy hátulról kásával megrendszabályozzam.

Egyenlőre csak a fülik vannak készen, de még filózom. Mivel teklából 6 mm-esben csak mauve színűm volt itthon a felső részbe azt tettem és rá kellett jönnöm, hogy jobban megy a színösszeállításhoz mint a lavender. Azt hiszem amíg nem tudom kipróbálni a nagy mintát is a másik középrésszel nem csinálom meg a karkötőt hozzá. 

Minta: Vezsuzsi - P.Derrick

2 megjegyzés:

  1. Rendkívül jó lett a fülike, biztosan ki fogod találni a hozzá illő karkötőt is!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusan alapos vagy és azért mindig csodás kreációk kerülnek ki a kezeid alól.Biztosan most is sikerül megtalálnod a legjobb megoldást!

    VálaszTörlés